Search
Close this search box.

O Covid 19 λαβώνει τα θέατρα στις γειτονιές του κόσμου και σε Broadway και Westend

Globe Theatre: Το θρυλικό θέατρο στο Λονδίνο κινδυνεύει να κλείσει οριστικά

Ένα από τα πιο ιστορικά θέατρα του κόσμου, το Shakespeare’s Globe Theatre στο Λονδίνο, ενδέχεται να μην ξανανοίξει μετά το κλείσιμό του για αρκετούς μήνες, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Aν δεν στηριχθεί από την Βρετανική κυβέρνηση, ή αν δεν βρεθεί μια οικονομική λύση, τότε το θέατρο, που αποτελεί αντίγραφο του αυθεντικού θεάτρου στο οποίο πρωτοέπαιξε τα έργα του ο William Shakespeare, θα κλείσει οριστικά.
Το Shakespeare’s Globe Theatre  έχει κλείσει από τον Μάρτιο, λόγω της πανδημίας και  του lockdown.
Ο βουλευτής των Συντηρητικών, Julian Knight, είπε σε επιστολή του στον υπουργό Πολιτισμού, Oliver Dowden, ότι η απώλεια του «The Globe» θα ήταν «τραγωδία», και ότι το θέατρο «δεν είναι μόνο ένα μέρος της εθνικής ταυτότητας, αλλά και ένα σημαντικό παράδειγμα της μεγάλης συμβολής των τεχνών στην οικονομία».

Από την άλλη, η «τραγωδία» αφορά όλα τα θέατρα, ακόμη και τα σπουδαία του Broadway και του Westend.
Σύμφωνα με τον θεατρικό παραγωγό σερ Κάμερον Μάκιντος «οι θεατρικές σκηνές στο West End και στο Broadway είναι απίθανο να ανεβάσουν νέα μιούζικαλ ή να ανοίξουν μέχρι τις αρχές του 2021 εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του BBC ο θεατρικός παραγωγός είπε ότι είναι αδύνατο για τα θέατρα να κάνουν σχέδια για το μέλλον και για όσο ισχύει ο κανόνας της κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Και ενώ η πανδημία έχει λαβώσει και τον πολιτισμό, στη Γερμανία, ένα διαφορετικό θέατρο πρωτοτυπεί.

Σύμφωνα με το euronews.com:
«Ο κορωνοϊός έφερε λουκέτο στα θέατρα σε όλη την Ευρώπη, ένα όμως εξακολουθεί ακόμα να δίνει παραστάσεις και μάλιστα υπογείως.
Ένα υπόγειο πάρκινγκ στο Γκέτινγκεν έχει μετατραπεί σε θέατρο τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις.
Ο θίασος ανεβάζει το έργο «Η Μέθοδος» της γερμανίδας συγγραφέως Γιούλι Τσι το οποίο πραγματεύεται τις συνέπειες της απομόνωσης.
«Παίζουμε σε ένα υπόγειο πάρκινγκ γιατί δεν μπορούμε να αναίβουμε στη σκηνή εξαιτίας των μέτρων για τον κορωνοϊό. Συνεπώς δημιουργήσαμε μια ξεχωριστή κατάσταση. Όλοι κάθονται στα αυτοκίνητά τους με τα παράθυρα κλειστά και δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουν σε επαφή», αναφέρει η ηθοποιός Μαρίνα Λάρα Πόλτμαν.
Εν μέσω της πανδημίας οι άνθρωποι του πολιτισμού αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα.
Το Deutsches Theater είναι δημόσιο κι έτσι οι εργαζόμενοι αμοίβονται από τον δήμο.
Ο διευθυντής του θεατρού Έριχ Σίντλερ εξηγεί: «Βλέπω τους ηθοποιούς. Όμως γνωρίζω πως υπάρχει μια διπλή απομόνωση. Από τη μια ο ήχος φτάνει κατευθείαν μέσα στα αυτοκίνητα κι έτσι η απόσταση μικραίνει μέσω των ακουστικών. Οι άνθρωποι γνωρίζουν καλά αυτή τη διαφορά γιατί ήταν μια από τις βασικές ανησυχίες της τελευταίας περιόδου πως να διαχειριστούμε την εγγύτητα και την απόσταση».
Στο παρκινγκ χωρούν μόλις 12 αυτοκινήτα, τα οποία μετακινούνται ένα προς ένα σε 4 διαφορετικούς σταθμούς όπου και παρακολουθούν την παράσταση.
Όσο για τους θεατές αυτοί προσεγγίζουν τους 24 εάν είναι δύο άτομα σε κάθε όχημα.
Η παράσταση συνιστά μια ψυχρή ματιά στον μετασχηματισμό των κοινωνιών εξαιτίας της πανδημίας».

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

easyBoat: Το νέο στοίχημα του sir Στέλιου Χατζηιωάννου

Με τον θαλάσσιο τουρισμό, και συγκριμένα το yachting, να συνεχίζει να αναπτύσσεται στην Ελλάδα, η ηλεκτρονική πλατφόρμα easyBoat ανακοίνωσε την έναρξη της δεύτερης καμπάνιας άντλησης κεφαλαίων μέσω της πλατφόρμας

Εικαστική Έκθεση Νεφέλης Πτωχοπούλου: “Η συμπόρευση των διαφορετικών / The coexistence of the different” αυτή τη βδομάδα στη Λάρνακα

Η συμπόρευση των διαφορετικώνThe coexistence of the different  Η Νεφέλη Πτωχοπούλου παρουσιάζει την έκθεση “Η συμπόρευση των διαφορετικών”.“The coexistence of the different”. Στις 27 Νοεμβρίου

error: Content is protected !!