Δελτίο Τύπου
Το ακαδημαϊκό ίδρυμα Alexander και ο κλάδος Πληροφορική με Ανάπτυξη Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών, διοργανώνει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα σειρά e – διαλέξεων με θέμα το Game Design.
Η 2η διάλεξη έχει θέμα “Systems and Rules Design” και θα γίνει την Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020, στις 4:00μμ, με ομιλητή τον Αλέξανδρο Μίτση, καθηγητή του τμήματος Πληροφορικής στο Alexander καθώς και Game & Narrative Designer, Research & Development at Wargaming.
Ένα από τα βασικά “συστατικά στοιχεία” του game design είναι ο σχεδιασμός συστημάτων. Μέσω του σχεδιασμού συστημάτων, τα πιο μεγάλα όνειρα ενός designer, μπορούν να πραγματοποιηθούν.
Ο σχεδιασμός συστημάτων υπάρχει, στην ουσία, για να προσφέρει κίνηση και να γίνουν πραγματικότητα όλες οι ιδέες που βρίσκονται αποτυπωμένες με στυλό σε χαρτί. Απαιτεί, βέβαια, διεξοδική έρευνα και καλή κατανόηση των ιδεών (που συνδέονται μεταξύ τους), που δημιουργήθηκαν για την εξυπηρέτηση ενός κοινού σκοπού.
Ο σκοπός του σχεδιασμού συστημάτων είναι να επιτρέψει σε ένα σχεδιαστή να χαρτογραφήσει όλες τις περίπλοκες ενέργειες που μπορεί να κάνει ένας gamer, τις αντιδράσεις που θα λάβει, αλλά και τις δευτερεύουσες αλληλοεπιδράσεις που θα υπάρξουν στο παρασκήνιο.
Αφετηρία της διάλεξης είναι η απλή ερώτηση, τί είναι το σύστημα, από τεχνικής άποψης. Για να δημιουργήσετε ένα σύστημα, πρέπει να σκεφτείτε όλες τις μικρές λεπτομέρειες που το συνθέτουν.
Ο ομιλητής θα επιδιώξει να επισημάνει τους κρίσιμους παράγοντες που ένας σχεδιαστής καλείται να λάβει υπόψη, όταν δημιουργεί ένα σύστημα. Ωστόσο, ένας σχεδιαστής μπορεί να “επιτρέψει” στους gamer να λειτουργούν “ανεξέλεγχτα”, χωρίς κανόνες, έχοντας μια ρευστή δυναμική, ανάμεσα σ’ αυτούς και στο παιχνίδι. Ποιός και μέχρι ποιό σημείο υπάρχει αυτή η γραμμή, μεταξύ της τάξης και της ελευθερίας. Για όλα αυτά θα δοθεί μία απάντηση/ απόφαση, κατά τη διάρκεια της διάλεξης.
Η διάλεξη είναι ανοικτή στο ευρύ κοινό και μπορεί κάποιος να την παρακολουθήσει, ακολουθώντας το link που θα αναρτηθεί στη σελίδα του εκπαιδευτικού ιδρύματος στο facebook, “Alexander College”.